روش ثبت نام:

برای ثبت نام در کلاس ها ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس پروفایل خود را تکمیل نمایید. بعد از آن به برگه ی فروشگاه در هدر(بالای) سایت رفته و کلاس مورد نظر خود را به عنوان یک محصول انتخاب کرده و بقیه مراحل را که واضح است انجام دهید.

نکته ۱: برای ثبت نام در سایت از شبکه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس(با اکانت جیمیل)، لینکدین و اینستاگرام نیز می توانید استفاده کنید که روند ثبت نام شما را راحت تر و سریع تر می کند.

نکته ۲: برای استفاده از تخفیف ها به صورتی که توضیح خواهم داد عمل کنید:

۲-۱. اگر از دانشجویان دانشگاه تهران هستید:
برای استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی بعد از تکمیل پروفایلتان تصویر کارت دانشجوییتان را برای من از طریق تلگرام(یا ایمیل) ارسال کنید و پس از تایید به طور اتوماتیک این تخفیف برای شما اعمال می شود. همچنین لازم به ذکر است که این کار را فقط یک بار نیاز هست که انجام بدهید و در کلاس های بعدی هم که در دانشگاه تهران برگزار می شود ازونجا که در سایت ما به عنوان دانشجوی دانشگاه تهران محسوب می شوید، تخفیفتان به طور اتوماتیک اعمال می شود.

۲-۲. اگر حداقل دانشجوی رشته منطق هستید:
در تمام محصولات سایت(اعم از ثبت نام در کلاس ها و دانلود ویدئوهای آموزشی) از ۳۰ تا ۸۰ درصد تخفیف(طبق این جدول) برخوردار خواهید بود. تنها کافی ست پس از ثبت نام در سایت و تکمیل پروفایلتان هویتتان را به من در تلگرام(یا با ایمیل) اطلاع دهید و بعد از تایید هویتتان، تخفیف شما به طور اتوماتیک اعمال می شود.

۲-۳. اگر حداقل کارشناس ارشد در رشته های به جز منطق هستید:
در تمام محصولات سایت(اعم از ثبت نام در کلاس ها و دانلود ویدئوهای آموزشی) از ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف(طبق این جدول) برخوردار خواهید بود. تنها کافی ست پس از ثبت نام در سایت و تکمیل پروفایلتان هویتتان را به من در تلگرام(یا با ایمیل) اطلاع دهید و بعد از تایید هویتتان، تخفیف شما به طور اتوماتیک اعمال می شود.

۲-۴. اگر می خواهید در هر دو کلاس شرکت کنید:
بعد از انتخاب هر دو کلاس در فروشگاه به طور اتوماتیک از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهید شد.

در صورت هر گونه سوالی که برایتان پیش میاید یا هر ابهامی می توانید از طریق تلگرام(یا ایمیل) یا پرسش در بخش دیدگاه(نظرات) با من در ارتباط باشید و پرسش خود را مطرح کنید.

موفق باشید.