ویدئوهای آموزشی منطق فلسفی که من آماده می‌کنم در راستای سلسله کلاس‌های منطق فلسفی خواهد بود.

برای درست کردن هر ویدئو مراحل زیر طی می‌شود:

  1. آماده کردن مطالب
  2. درست کردن پاورپوینت
  3. ضبط ویدئو
  4. ادیت کردن ویدئو
  5. بارگزاری آن در سایت

انتشار هر ویدئو با توجه به این مراحل و پیچیدگی ویدئو ۴ تا ۱۰ برابر زمان اصلی ویدئو زمان می‌برد.

از آنجا که آماده کردن ویدئوها زمان و انرژی زیادی می‌برد مسلماً کلاس‌های منطق فلسفی من که به طور حضوری برگزار می‌شوند سرعت بیشتری خواهند داشت و مباحث سریع‌تر پیش خواهد رفت.

پروژه اول من درست کردن ویدئوهای منطق عمومی هستش که در دل اون ویدئوهای «منطق فلسفی ۱» جای داره. بعد از آماده کردن ویدئوهای آموزشی منطق عمومی و البته منطق کنکور سراغ ویدئوهای منطق فلسفی ۲ خواهم رفت و سپس منطق فلسفی ۳ و الی آخر. که البته اجرایی شدن این پروژه زمان زیادی خواهد برد و چندین سالی طول خواهد کشید تا مجموعه ویدئوهای منطق فلسفی کامل شود.

در مورد قیمت‌ ویدئوهای منطق عمومی هم باید بگم که با اونکه ساختن این ویدئوها از من انرژی زیادی گرفت ولی عمداً قیمت این ویدئوها را به دلایل زیر پایین گذاشتم(کلاً فقط با ۲۳ هزار تومان می‌توانید پکیج  ۲۰ ساعت و نیمی این ویدئوها را تهیه کنید!!):

  1. تا همه عزیزان در هر طبقه اقتصادی بتوانند این ویدئوها رو تهیه کنند تا کمکی در جهت شناخت اصولی منطق در ایران عزیزمان باشد.
  2. به علاوه منطق عمومی پایه همه‌ی ویدئوهای بعدی خواهد بود. و طبیعتاً برای فهم درست درس‌های منطق(چه درس منطق فلسفی چه دیگر درس‌ها) شما نیاز دارید تا درس منطق عمومی را بلد باشید. و از طرفی هم از آنجا که در منطق عمومی وارد بحث‌های تخصصی نمی‌شویم درس منطق عمومی جنبه عمومی داره. ازین جهت ویدئوهای منطق عمومی مخاطبین بیشتری خواهد داشت و با فروش بیشتر قیمت پایین محصول جبران خواهد شد!

عزیزانی که در کلاس‌های من شرکت می‌کنند و البته ثبت نام کرده و هزینه پرداخت کرده‌اند برای دریافت ویدئوهای آموزشی متناظر اون دوره نیاز به پرداخت هزینه‌ی مجدد نخواهد داشت. مثلاً برای کسانی که در کلاس منطق فلسفی ۱ شرکت کردند، ویدئوهای آموزشی آشنایی با منطق جدید(فصل سوم و پنجم مبانی منطق و روش شناسی) رایگان خواهد بود. به علاوه کسانی هم که ویدئوهای مربوطه را خریداری کرده‌اند و سپس در کلاس متناظر آن شرکت می‌کنند. هزینه‌ی پرداختیشون بابت آن ویدئوها به حساب مجازیشون در سایت منتقل خواهد شد و می‌توانند آن را در خریدهای بعدی استفاده کنند.

کسانی که در کلاس‌ها(به جز کلاس‌های اسکایپی) ثبت نام کرده‌اند برای دریافت ویدئوهای آن کلاس(در صورت ساخته شدن) فقط کافیه که در سایت(با اسم اصلیشون) ثبت نام کنند و مثلاً در تلگرام یا درسایت(در بخش نظرات محصول) این موضوع رو به من اطلاع دهند و بگند که در فلان کلاس شرکت کردند تا من دسریشون رو به ویدئوهای آن کلاس آزاد کنم. سپس با نام کاربری خود وارد سایت می‌شوند و اقدام به خرید ویدئوهای مربوطه خواهند کرد. در این صورت هنگامی که براشون صورتحساب صادر بشه، سیستم به طور اتوماتیک برای ویدئوهای مزبور تخفیف ۱۰۰ درصدی اعمال می‌کنه.

واضح است که اگر شخصی مثلاً در کلاس منطق فلسفی ۳ شرکت کرده ولی هنوز ویدئوهای آموزشی آن آماده نشده و مثلاً ۶ ماه بعد تازه آماده خواهد شد. باز هم این ویدئوها برای این شخص رایگان خواهد بود و کافی است که این شخص روند قبل رو انجام دهد. یعنی در سایت با اسم خودش ثبت نام کند و اگر قبلاً ثبت نام کرده فقط درخواست خود را اعلام کند.

ویدئوهای منطق عمومی و منطق فلسفی ۱

فصلعنوان فصلصفحاتعنوانمدت
۱مقدمهعلم منطق و منطق علم۱ تا ۷مقدمه۳۸
۲اولمغالطات زبانشناختی و غیرصوری۱۱ تا ۲۱مغالطات ربطی داخلی۶۶
۳اولمغالطات زبانشناختی و غیرصوری۲۱، ۲۳ و ۲۸ تا ۳۰مغالطات ربطی خارجی و ابهامی۶۸
۴دومتعریف منطقی۴۱ تا ۴۹تعریف۳۷
۵سوممنطق گزاره‌ها۵۳ تا ۶۳مقدمه و زبان منطق گزاره‌ها۱۲۵
۶سوممنطق گزاره‌ها۶۳ تا ۶۷شرط۵۲
۷سوممنطق گزاره‌ها۶۸ تا ۷۸ و ۹۲ تا ۹۵جدول ارزش و استدلال۱۰۸
۸سوممنطق گزاره‌ها۷۸ تا ۸۵قواعد یک طرفه۹۴
۹سوممنطق گزاره‌ها۸۵ تا ۹۲ و ۹۵ تا ۹۶قواعد دو طرفه۱۲۴
۱۰چهارممنطق محمولات کلاسیک۹۷ تا ۱۲۰رویکرد بولی-شرطی۱۲۰
۱۱چهارممنطق محمولات کلاسیک۱۲۱ تا ۱۳۷رویکرد ارسطویی-وجودی۶۹
۱۲پنجممنطق محمولات جدید۱۳۹ تا ۱۴۵ و ۱۵۸ تا ۱۶۱زبان منطق محمولات۱۰۳
۱۳پنجممنطق محمولات جدید۱۴۵ تا ۱۵۷استدلال‌های منطق حملی۵۸
۱۴ششماستدلال استقرایی۱۶۳ تا ۱۷۸استدلال استقرایی۷۹
۱۵هفتماحتمال استقرایی۱۸۱ تا ۱۸۸احتمال استقرایی۸۳

این نوشته در [last-modified] به روز رسانی شده است.