درود بر تمام منطق دوستان عزیز. سایت «حلقه منطق» به منظور گسترش منطق در ایران عزیزمون و کارهای گروهی در رشته منطق برای شما منطق پژوهان عزیز از دانشجویان گرفته تا اساتید ارجمند دعوت به همکاری به عمل می‌آورد.

شما با ما به ۵ طریق می‌توانید همکاری داشته باشید:

  1. به عنوان نویسنده
  2. به عنوان فروشنده
  3. به عنوان وبلاگ‌نویس
  4. به عنوان ویراشگر ویدئوها
  5. مترجم ویدئوها

در هر چهار مورد شما می‌بایست در ابتدا در سایت ثبت‌نام کرده، سپس پروفایل خود را تکمیل کرده و پس از درخواست و تایید هویت شما پروسه‌ی همکاری آغاز گردد.

دعوت به همکاری به عنوان نویسنده

ساده‌ترین حالت زمانی است که شما بخواهید صرفاً به عنوان یک نویسنده به جمع ما بپیوندید. شرط عمومی برای همکاری در این مورد این است که شما حداقل دارای مدرک کارشناس ارشد در یکی از رشته‌های منطق باشید.

سپس پس از تایید هویت شما و وارد شدن به حسابتان پنل زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

تصویر پیشخوان وردپرس

در این حالت به آموزش خاصی لازم نیست و پنل کاملاً ساده است. همچنین شما امکان گذاشتن عکس و فایل‌های کم حجم در نوشته و آپلود آن را نیز خواهید داشت. تا عملیات ایجاد نوشته جدید سادگی و کارایی خود را حفظ کند.

در این حالت شما تنها می‌توانید نوشته‌های خود را ویرایش کنید و نوشته‌های دیگران را ببینید اما امکان حذف یا ویرایش نوشته‌های دیگران را نخواهید داشت. شرط اینکه شما به عنوان ویرایشگر(یعنی نویسنده‌ای که قابلیت ویرایش نوشته‌های دیگران را نیز دارد) با ما همکاری کنید این است که شما حداقل دانشجوی دکتری ترم ۴ به بعد رشته منطق باشید.

دعوت به همکاری به عنوان فروشنده

اگر شما در زمینه منطق کالا یا خدماتی دارید که قصد فروش آن را دارید می‌توانید به عنوان فروشنده با ما همکاری کنید و هزینه‌ی فروش آن به صورت آنلاین با درگاه واسطه زرین پال به حساب شما واریز می‌شود. می‌توانید محصولات رو کاملاً با سلیقه خود عرضه کنید. تنها شرطش این است که موظف هستید برای کاربرانی که در جدول بالا آمده، تخفیف‌های اشاره شده را اعمال کنید. که البته این کار به طور اتوماتیک انجام می‌شود.

خدمات یا کالای شما به عنوان مثال می‌توانید یکی از موارد زیر باشد:

  1. ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی
  2. ویدئوهای آموزشی
  3. کتاب‌ها و جزوات

با توجه به اینکه ویدئوهای آموزشی در زمینه منطق تقریباً نداریم، اکیداً پیشنهاد می‌کنم هر کس که در زمینه‌ی خاصی از منطق تخصصی دارد شروع به تهیه ویدئوهای آموزشی کند. تهیه ویدئوهای آموزشی کار چندان پیچیده‌ای نیست و نیاز به امکانات خاصی نیز ندارد و تنها به صرف کمی زمان و ذوق نیاز دارد. یک راه آن، این است که شما از مباحث پاورپوینت تهیه کنید، سپس با نرم افزارهایی که از دسکتاپ فیلم برداری می‌کنند ویدئوهای خود را بسازید. شما حتی نیاز به میکروفن هم ندارید و گوشی شما از طریق وای فای و اپلیکشن می‌تواند به رایانه خود وصل شود و برای شما نقش میکروفن را بازی کند!

همچنین فضای ابری دراپ باکس قابل اتصال به فروشگاه است و شما می‌توانید از این طریق حداقل ۲ گیگابایت فضای رایگان برای آپلود فایل‌های آموزشی خود داشته باشید.

دعوت به همکاری به عنوان وبلاگنویس

شما می‌توانید در سایت حلقه منطق یک زیرسایت یا یک وبلاگ به آدرس www.yourblog.logiccircle.ir داشته باشد که عبارت «yourblog» انتخابی شما می‌تواند تنها شامل حروف، اعداد و خط تیره باشد. سرویس وبلاگدهی ما مشابه خیلی از سرویس‌های وبلاگدهی دیگر است که چند خصوصیت قابل توجه آن به شرح زیر است:

  1. پنل مدیریتی وبلاگ سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که علاوه بر فارسی بودن آن، در عین اینکه بسیار ساده است و کار با آن لذت بخش است، قابلیت‌های قابل توجهی نیز دارد.
  2. ۵۰۰ مگابایت فضای داخلی برای آپلود فایل‌های مالتی مدیا مانند تصاویر، ویدئو، و … به طوری که:
    • سیستم آپلود شما را هم ساده و منظم می‌کند.
    • و هم عکس‌ها به طور اتوماتیک فشرده می‌شوند.
  3. اتصال فضای ابری cloudinary با ۲ گیگ فضای رایگان جهت نیاز به فضای بیشتر برای آپلود
  4. قابلیت انتقال راحت وبلاگ شما از سرویس بلاگفا. تمام نوشته‌های شما در بلاگفا به همراه تاریخ نوشته‌ها و نظرات به طور داینامیک قابل انتقال است.
  5. قابلیت ثبت‌نام کاربر در وبلاگ!
  6. اتصال و ارتباط وبلاگ‌ها با یکدیگر و سایت اصلی. با توجه به اینکه موضوع مشترک همه‌ی وبلاگ‌ها منطق است این ویژگی بسیار اساسی و کارآمد است. به عنوان مثال:
    • کاربران مشترک: یک کاربر با ثبت‌نام در سایت اصلی، عضو همه‌ی وبلاگ‌ها محسوب خواهد شد!
    • ارتباط مطالب: در هر وبلاگ آخرین مطالب تمام شبکه‌ی وبلاگ‌های حلقه منطق قابل نمایش است که طبیعتاً در صفحه اصلی سایت نیز گذاشته می‌شود.
  7. تنظیمات پیشرفته پوسته و ظاهر وبلاگ
  8. امکاناتی نظیر: اسلایدر، سیستم آمار، نظرسنجی، فرم‌های ثبت نام، خبرنامه تلگرامی و …
  9. پشتیبانی آنلاین
  10. قابلیت افزایش امکانات وبلاگ
  11. سرویس ایمیل: با آدرس yourname@logiccircle.ir
  12. مدیریت اولیه(مانند ارسال پست جدید، مدیریت نظرات و …) با گوشی اندرویدی توسط اپلیکشن WordPress
  13. به علاوه نقش نویسنده و فروشنده در سایت اصلی

نحوه راه اندازی وبلاگ و آموزش‌های مربوطه نیز در نوشته‌های بعدی سایت آورده شده است:

  1. آموزش ایجاد وبلاگ وردپرس در سایت حلقه منطق
  2. بخش آغازین آموزش طراحی وبلاگ های حلقه منطق
  3. بخش پایانی آموزش طراحی وبلاگ های حلقه منطق
  4. افزونه‌های شبکه حلقه منطق

از آنجا که موضوع همه‌ی وبلاگ‌ها منطق است، این شبکه می‌تواند برای منطق‌جویان، منطق پژوهان و علاقه‌مندان به منطق بسیار کارآمد باشد. آرمان این شبکه این است که مخاطب به دنبال هر موضوعی که در زمینه منطق است از اطلاع از فعالیت‌های منطقی گرفته تا آموزش و پژوهش منطقی، همه یک جا در سایت حلقه منطق برآورده شود و نیاز به جستجو و صرف زمان نباشد.

دعوت به همکاری به عنوان ویرایشگر ویدئوهاا

اگر شما یک علاقه‌مند به منطق هستید می‌توانید ما را در ساختن ویدئوهای بیشتر و سریع‌تر یاری رسانید. در این صورت می‌توانید با ما به عنوان ادیتور ویدئوها همکاری کنید.

ویدئوها با نرم افزار Camstasia ویرایش می‌شود. ویرایش هر ویدئو ۳ تا ۸ برابر زمان اصلی ویدئوها به زمان نیاز دارد. بنابراین شما علاوه بر مهارت بر روی نرم افزار و سلیقه نیاز به حوصله هم دارید!!

دعوت به همکاری به عنوان مترجم ویدئوها

ویدئوهای با ارزشی از اساتید منطق خارجی به زبان انگلیسی وجود دارد که شاید استفاده‌ی آن برای فارسی زبانان ساده نباشد. شما می‌توانید به ما در  ترجمه‌ی ویدئوهای منطقی در زبان انگلیسی کمک کنید.

  1. ویدئوهای ترجمه شده غالباً به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
  2. نام شما به عنوان مترجم محفوظ خواهد بود.
  3. تمام ویدئوهای حلقه منطق به صورت رایگان در اختیار مترجمین قرار خواهد گرفت.

 

دعوت به همکاری

قدرت در جمع است و نه در انزوا!! باشد که این تلاش تاثیر بسزایی در گسترش منطق در ایران عزیزمون داشته باشد.

موفق باشید.